matlagning

1kommentarer

Jag tyckte att  det var TRÅKIGT att laga mat när jag bodde i lägenheten.Jag har på senare tid börjat tycka att det är väldigt roligt att laga mat,kánske för att man har mkt större utrymme att röra sig på nu än innan.Jag är riktig  duktig på att laga mat när jag väl sätter i gång. Många av mina vänner och syskon brukar fråga om jag inte kan bjuda dom på midda för att jag lagar så god mat. Hahaha det är rätt lätt att laga mat tycker jag personligen.Nej nu måste jag fortsätta så jag inte bränner dagens middag :)
 
 

1 kommentarer

Sara

16 Jan 2014 21:38

Matlagning är superkul! Ser ut som hunden håller med ;)

Svar: Ja nu kan jag hålla med att det är super roligt med matlagning. Tror att mitt gammla kök i lägenheten var för litet och gjorde så att jag inte ville stå där..
Carolina

Kommentera

Publiceras ej