Testade att åka inlines med hunden

2kommentarer

 
 I morse bestämde jag mig för att ge mig ut på en utmaning tillsammans med min ena hund.Ja utmaningen den gick ju bra,det enda problemet som uppstod var att han fick för sig att bitta och ha dra kamp med linan som satt fast i hans sele och som jag dessutom hållde i.Att hålla balansen med bena samtidigt som man har en Rottis som hoppar och bitter är en konst.Men jag lyckades stå på bena utan att ramla en enda gång :) Fick stanna så klart för att få honom sluta upp att dumma sig.Det var nog inte det smartaste av mig att åka utan någon hjälm på huvudet

2 kommentarer

Sara

27 Feb 2014 10:58

Spännande. Det kanske man skulle testa någon gång. Verkar dock lite läskigt ^^

SARA

27 Feb 2014 22:48

Så spännande! Men det ser ut som att ni hade kul i alla fall, trots att hunden ville ha dragkamp.

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du borde testa...
Carolina

Kommentera

Publiceras ej