1 december, 2014

1kommentarer

 
Jag har inte kunnat sova på hela natten och kunde knappas vända mig om i sängen.Hur jag än la mig så kändes det som att magen skulle explodera vilken minut som helst.Sambon undrade om jag inte kunde ligga stil i sängen och det var den dummaste frågan enligt mig.Till slut fick jag nog och la mig i andra rummet i sängen där inne och somnade i allafall 2 timmar.Idag är det första december helt sjukt vad dagarna och veckorna går.Om 11 dagar fyller jag 28 år shit det är bara 42 dagar kvar till beräknad förlossning.Men jag har en känsla av att jag kommer få tidigare än beräknat.

1 kommentarer

Anonym

01 Dec 2014 18:36

Jag är svag för gravida tjejer är så fint med gravida tjejer jätte fin mage och jätte fint långt hår och sån utstrålning ps vilka fina modell ben du har

Svar: Tackar :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej