Nu avslöjas hemligheten

0kommentarer

 
 Jag har tvekat fram och tillbaka om jag ska skriva detta blogginlägg av framförallt två anledningar.Men jag har nu bestämt mig för att göra det för min egna skull och för att slippa massa med rykten hitt och ditt.Vi ska nämligen få tillökning i våran familj och nej denna gången är det ingen liten söt valp.Jag väntar barn vilket innebär att jag är gravid i 21 veckan :) Jag hade först bestämt att inte gå ut med det här utan att det räcker att folk som känner mig vet om det.Men i slut ändan kommer alla andra ändå få reda på det så därför går jag ut med det nu så det kommer i från mig och ingen annan.Folk har så mkt beskymer om andra och lägger mer än gärna näsan i blött.Jag har varit på sjukan på ultraljud ett par gånger mer om det i ett annat inlägg kan bara tala om att jag och babisen mår toppen.

Kommentera

Publiceras ej