Aug. 20, 2014

0kommentarer

När det händer mycket i ens egna liv är inte bloggen man går in och skriver på eller kollar i första taget. Mitt liv och min familjs liv går före allt annat. Jag lever och just nu kan vi inte direkt påstå att jag är glad utan helt tvärtom. Jag är så jävla irriterad och förbannad på sjukvården här i Norrköping. Jag har suttit och väntat på att ......... hade tid där kl 10.30 och vid 11.50 gick jag till recensionen och inte satt någon där inte. En annan ska passa tiderna och vara på platser i god tid,men är läkare/barnmorskan behöver inte alls komma i tid till sina patienter.Jag gick där i från till slut inte fan har man tid att sitta där och glo en hel dag. Jag har massa annat att göra under dagen. I gentligen skulle min bästa vän komma hem till mig idag innan hon åker hem till värmland på fredag.Jag ställde in det hela för att mitt humör är inte det bästa och orkar verkligen inte vara social av mig. Tack så jättemycket ......... att du förstörde min lediga onsdag

Kommentera

Publiceras ej