vaknade upp med ett leende på läpparna

0kommentarer

 
Jag vaknade upp med ett stort leende imorse fram tills att jag kollade ut genom fönstret.Ser att det är jätteblåsigt ute och att träden gungar fram och tillbaka. Vart först jätte besviken med tanken på att jag hade massa med planer för dagen.Men sen så satte jag mig ner och tänkte tillbaka på gårdagens kväll och då vart jag mkt gladare igen.Tänk er att ni har en bästa vän som ni har umgås med dagligen som den flyttar långt åt helvete vilket gör att ni nu inte kan ses lika ofta längre. Det var ca en månad sen jag träffade frugan och att hon kom hitt i går gjorde min kväll.Visst vi pratar i mobilen i bland men det är inte riktigt samma sak som att träffas tycker jag.Nej nu får det bli sommar så vi kan hitta på roliga grejer i hop,bara hon och jag :) Nu ska jag väl ta och röra mig ner till grabbarna och se vad dom har för sig.

Kommentera

Publiceras ej