Historierna tar aldrig slut stoppa djur misshandel

0kommentarer

Djur blir fortfarande misshandlade och är fullständigt maktlösa och kan inte försvara sig. Många anmälningar rör djur som är utslängda,övergivna, vanvårdade, misshandlade av människor som inte borde ha en levande varelse i sin egodel.Var uppmärksam när du misstänker vanvård eller misshandel av djur.Jag kan inte fatta hur sjuk i huvudet och hemska folk kan vara.Jag blir så förbannad och ledsen varje gång man hör om ett nytt fall där djur är inblandade.Det borde vara dödsstraff för människor som ger sig på maktlösa djur och människor.Jag var precis inne på facebook där dom efterlyser en kille som misshandlar sin valp.Han har filmat hela händelsebeloppet och lagt ut ett klipp på det hela.Jag kommer att lägga upp klippet här inte för att jag stödjer idioten utan för att vi måste se till att han åker ditt.Jag blir så gråtfärdig och vet knappas länge själv vad jag ska skriva mer.Jag har själv en hund som kommer från en sådan idiot och jag är glad över att min hund kom där i från och att personen i fråga åkte ditt innan det var försent.
 
Varning om innehåll Det här videoklippet kan vara olämpligt för vissa användare

Kommentera

Publiceras ej