Det där med otrevlig veterinär

0kommentarer

 Jag upplevde att jag vart otrevligt bemött och att veterinären dum förklarade mig. Det första som upprörde mig var att veterinären sa med en otrevlig röst att Stina har jätte ont och att jag borde förstå det. Det är klart att jag förstår att hon har ont i ögat annars hade jag väl aldrig ringt och beställt en tid hos veterinären. Hur fan kan man bemöta kunder på detta sätt? Skulle jag bemötta mina kunder på detta sättet så skulle jag aldrig få vara kvar på jobbet.  Till slut fick jag en ny veterinär som var trevlig och kollade i genom hela Stina. Hon fick smärtstilade och ögonsalva som hon ska ha nu i tio dag. Hon måste tyvärr ha tratt på sig så hon inte kommer åt sitt vänstra öga :( Vi ska tillbaka på återbesök på tisdagkväll efter jobbet, då hoppas jag att jag blir bemött på rätt sätt. Annars kommer jag inte hålla käften som jag gjorde idag.

Kommentera

Publiceras ej