redo för party

2kommentarer

Är hemma hos min lillasyster som fyller 24 år idag och det ska självklart firas.Ikväll ska jag ha roligt och ha en egen tid med mig själv,har annars jämt hundarna runt och kring mig.Jag håller på att kolla på min storasyster och lillasyster som springer runt här och testar kläder från både höger och vänster.Det måste vara rätt jobbigt att klä på sig och ta av sig  minst 10 gånger och inte nöjd över klädvalet ändå.Nej jag är inte alls som mina syskon utan jag sätter bara på mig några kläder sen är det klart.Hoppas bara att dom är klara tills lillasyrrans kompisar kommer hitt.Dom första folket skulle redan vara här men dom är lite senare tur det eftersom att mina syskon springer runt i underkläder :P

2 kommentarer

Anonym

10 Mar 2013 13:22

ser du lite ARG ut på andra bilden ?

Svar: nej då jag var inte arg utan tänkte lite när bilden togs och då ser jag sur ut
Carolina

Anonym

16 Mar 2013 22:51

Gud så snygg!!!

Svar: tackar :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej