Hålligt i gång och kan äntligen nu ta det lungt

0kommentarer

Nu har jag äntligen slagit mig ner i sängen efter att ha hållt igång sedan 6 i morse.Det vart en tidigt onsdags morgon då klockan ringde 3.30 och en heldag på Ullared gör en helt slut.Sen så vart det en sen onsdagskväll och ni kan ju gissa hur trött jag var i morse när klockan ringde vid 5.Det var verkligen inte roligt att gå utanför ytterdörren i morse då det var 17- grader ute.Det jag inte kunde gissa i min vildaste fantasi var att det skulle vara betydligt kallare ute på jobbet i morse.Fram mot lunchen så vart det lite skönare väder och man kunde gå utan vantar utan att behöva frysa om fingerna.Jag ska nog ge mig ut sista promenaden med hundarna om en halv timme så man kommer i säng tidigt i kväll.Jag lovar att berätta och vissa vad som fick följa med mig hem från Ullared i går men det får bli en annan dag,för nu är jag helt slut.

Kommentera

Publiceras ej