nu har jag fått några fler tips från Hundcoachen som jag måste test

0kommentarer

 Idag  ute på jobbet så tränade  jag och Rex i hop med min chefs dotter som är  en riktig duktig hundcoach.Vi tränade föremålsintresse tillsammans. När jag fick stå som stolpe och hon skulle få i gång honom så  vissade han ett teken på att han var lite osäker.Min chef och mina kollegor som kollade på oss under träningen vart lite chockade när han vissade ett osäker/reserverad beteende mot en ny människa för det har dom aldrig fått sätt.Så jag fick helt enkelt börja med att få honom intresserad innan hon sen tog över. Efter ett tag var han rolig att träna med  då han har ett fint kamp och föremålsintresse och man ser hur lycklig han är när han får jobba.Jag fick lite tips och råd som jag självklart kommer att köra efter.Tyvärr togs inget kort när vi tränade så bjuder på en gammal bild.
 

Kommentera

Publiceras ej