Vad ska man välja för golv och kakel?

1kommentarer

Det finns många olika varianter av golv/kakel och det finns mycket att ta hänsyn till när man väljer golv och kakel.Vilket man väljer är en smaksak från person till person.Jag har nu kollat i genom alla kataloger med golv och kakel.Jag är inte säker på att jag blev så mycket klokare och jag kan fortfarande inte bestäma mig.Det är bara att gå igenom allt om och om igen tills man hittar ett fint och bra golv och kakel.Det är inte bara att välja ett golv  och kakel på noll tid och tro att man kommer vilja ha det mer än 10år...Nej varför ska det finnas så många att välja blad?

1 kommentarer

Anonym

22 Jan 2013 21:42

Shit vad långt hår du har är det ditt riktiga?har du kommit fram till något beslut än?

Svar: Hhihih tack så mkt ja det är mitt egna hår :) Vi har kommit fram till vilket golv vi vill ha men inte kakel:(
Carolina

Kommentera

Publiceras ej