provade på att låta rex dra mig

2kommentarer

Jag testade att se om Rex tycker om drag och det gjorde han:) Jag tänkte att han skulle få dra mig när jag hade skidorna på mig.I början satt han mest och glode på mig och undrade vad vi hålle på med igentligen.Till slut kom han på att han skulle springa och det gick undan kan jag lova er.Jag har nog aldrig åkt skidor så fort i hela mitt liv innan men roligt var det.Gissa om vi båda är trötta nu efter denna roliga onsdagen.Tyvärr så vart det inte så bra bilder på oss men bjuder på några som Jimmie tog på oss när vi hållde på att träna.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

23 Jan 2013 22:24

Ni har en hel del snö! :)

Svar: Ja vi har snö så det räcker och blir över
Carolina

Anonym

24 Jan 2013 17:34

Det ser verkligen roligt ut att låta hunden dra en.men vet inte om jag skulle våga mig på att testa

Svar: Ja det är skit kul klart att du måste testa om du får möjlighet
Carolina

Kommentera

Publiceras ej