tack den okända hunden

0kommentarer

Jag kom precis hem från affären och på vägen ditt möte jag två män med en varsin hund. Jag går förbi dom och rätt som det är så smög  ena hunden på mig bakifrån och nafsar tag i min rum.Jag vart självklart chockad av händelsen och gick där i från som om inget hade hänt.När jag kommer hem så undrar Jimmie vad jag hade gjort och varför jag var skitig på rumpan.Det var inte förrens då jag förstog allvaret och  att det kunde slutat riktigt illa.Jag är hundägare och dessutom ägare till en av de där raserna som folk är så jäkla rädda för och jag skulle aldrig låta honom bete sig på det sättet.Jag arbetar dessutom på ett hunddagis och möter dagligen alla möjliga hundar men har aldrig vart med om att en hund smyger sig på en på det sättet.Jag kommer säkert att ha ett fint märke på min rumpa i morgon när jag vaknar.Jag tycker om man vet att ens hund hoppar och nafsar på främmade människor så borde man ha mer koll på sin hund.Nästa gång kanske det är en hundrädd människa och då kommer den bli ännu räddar för hundar framöver.

Kommentera

Publiceras ej