jag är så stolt över mina underbara hundar

2kommentarer

Om ni bara visste vad stolt och glad jag är över mina hundar.Direkt efter jobbet åkte vi till veterinären där jag hade bokat tid för deras vacce.Rex kan vara lite reseverad mot främade människor och det jobbar jag rätt mycket med.Jag vet ju inte vad han har vart med om i början av sitt liv mer än att han var så rädd och undernäd när jag tog över honom.Jag trodde att han inte alls att han skulle gå fram till vete och låte henne ta sprutan utan munkorg.Men han litade på henne och satt så snällt medans hon gav honom sprutan:)Stina har under alla dessa år inte alls viljat samarbeta och det har alltid slutat med att jag får hålla henne.Men idag gjorde hon mig riktigt stolt då hon också satte sig så snällt och väntade på att få sin vacce.Jag fick beröm utav veterinären som tyckte att båda hundarna är fina i kroppen och har fina tänder.Det är inte varje dag som man får beröm utav veterinären så det är klart att man blir glad över sig själv.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

14 Feb 2013 21:06

Vad roligt att allt gick så bra :)

Svar: Ja det tycker jag med Tack:)
Carolina

Anonym

14 Feb 2013 21:27

Han känner sig trygg med dig i närheten :-)

Svar: :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej