Har en liten blandras tik som fyller 10 år

1kommentarer

Herre gud jag kan inte riktigt förstå att min blandras tik som fyller 10 år idag.Jag har verkligen haft många underbara år med henne och hoppas att vi får tillbringa många många år till tillsammans.Jag har lärt mig ganska mycket om henne och hur vissa hundar fungerar.Hon kom in i mitt liv som en räddadeängel och gjorde mina dagar bättre.Hon var inte den lästaste att ha att göra med i början.När jag tog över henne var hon rädd för allt och alla och idag är hon i stället glad och nyfiken av sig.Ja vad ska man ska man säga mer än att jag älskar henne över hela mitt hjärta.Grattis mammas älskade Stina på din 10årsdag <3

1 kommentarer

Anonym

06 Feb 2013 21:01

Hon ser ut att vara betydligt yngre

Svar: ja hon ser rätt ung ut för sin ålder :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej