rak och tydlig

0kommentarer

Det är kanske lätt att tro att det man känner inuti syns utanpå. Eller tvärtom, som när man försöker dölja att man är arg eller irriterad, och tror att det inte uppfattas av dem man har omkring sig.Rak och tydlig kommunikation betyder däremot inte att man har rätt att säga precis vad som helst, på vilket sätt som hels.Att vara ärlig med vad man känner det betyder inte att du alltid måste säga allt om hur du känner eller tänker
 
I vissa fall så är det lika bra att vara tyst och inte säga rakt ut vad man känner.Jag har alltid haft lätt att säga vad jag tycker och tänker om grejer men nu har jag lärt mig att hålla det för mig själv i bland.Ingen har rätten att döma dig  för dina funderingar för alla vi är olika och kommer alltid att vara.
 
 

Kommentera

Publiceras ej