Något har hänt här på gården

3kommentarer

Jag har vart i väg ett tag på stan och gjort lite saker.När jag går av bussen och ska gå hem står det flera polisbilar och det är avspärrat in till min gård.Jag fick först inte gå genom avspärningen men efter att jag förklarade att jag hade 2 st hundar hemma som behövde komma ut fick jag gå in i min lägenhet.Min tik ligger liv rädd under soffan och min hane står vid balkongen och morrar för fullt när jag kommer innanför dörren.Jag undrar vad som har hänt under tiden jag har vart borta.Något allvarligt måste ha hänt annars skulle det väl inte vara så mycke poliser här?

3 kommentarer

Rebecca

19 Sep 2012 15:27

oj då det låter ju inte så bra :/

Svar: Nej jag var verkligen jätte nervös
Carolina

Anonym

19 Sep 2012 17:17

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7949862
bråket börja vid pizzerian vid Värmlandsgatan sen fortsatte det ute på gatan

Anonym

19 Sep 2012 17:21

senaste som hänt i norrköping så måste nog vara detta

Svar: Tack för tipset och ja detta var det
Carolina

Kommentera

Publiceras ej