Billigt, billigare & billigast

2kommentarer

Jag har ett bra tag försökt att hitta någon bra  sida med hundtillbehör och hundförarkläder och nu har jag hittat den.Jag är glad över att jag inte gav upp med att hitta en bra sida,för nu har jag hittat en som har massa med bra grejer.Dom är dessutom inte alls dyra på sina grejer mot vad dom andra sidorna är med samma grejer.Jag har nu skickat efter ett par byxor som jag ska ha på jobbet och en midjaväska som jag kan ha på mig när jag är ute i skogen med mina hundar.Byxorna är mycke billigare än vad jag trodde fick ge 149kr och för väskan 129kr.
 

2 kommentarer

Elin Mattsson

03 Oct 2012 11:32

Åh, kan man få veta vilken hemsida det är? (a) Jag letar och letar efter billiga sidor men jag hittar aldrig nått.. :/
Och sen om jag kanske kan få veta sidan där du hittade dina billiga mobilskal med?
Det skulle va jättesnällt :)

Svar: Elin jag skickar ett pm till dig på face om sidorna så fort jag sätter mig vid datan :)
Carolina

Hanna

16 Sep 2013 18:46

Hej!
Jag är också intresserad av vilken sida det är!

Kommentera

Publiceras ej