Dollarstore

1kommentarer

Igår när jag kom hem från hööks så hann jag bara gå ut en promenad med hundarna och sen var det bara att dra sig igen.Min bästavän Towe kom och hämtade upp mig med sin bil och våran resa mot Dollarstore kunde börja.Hade jag vetat att jag skulle till Dollarstore så hade jag aldrig aldrig gett mig ut till hööks i snöstormen.Det är riktigt farligt att ge sig ut i butiker på sin lediga dag för blånboken blir mindre och mindre efteråt.Jag hittade lite mer skit som fick följa med mig hem från Dollarstore.Sen när jag kom hem hade strömmen gott och den har strulat till och från sen dess.

1 kommentarer

Tooä

29 Nov 2012 22:51

Men Carro, om man vet allt kan ju inte vara spännande ! =) HAHA ! Kul med spontant ! Jag hade iallafall el hemma ? konstigt.

Du får ju FOTA lill - Prinsen i dom där tuffa halsbanden !!! =)


PUSS !! <3

Svar: jag ska fota honom så fort jag får tillfällehet:)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej