Längsta söndagen i mitt liv

0kommentarer

Detta har varit den längsta söndagen på väldigt länge och det är nog den längsta söndagen hittills i mitt liv.Jag har hunnit med att jobba ute på landet och joggat i skogen tillsammans med hunden.Efter landet svängde vi förbi min far som alla andra söndagar.Där drack vi kaffe och käkade lite mat.När jag kom hem till lägenheten fick jag för mig att städa och fixa inne i badrummet så nu är allt fint där inne igen.Jag fattar inte riktigt vad som har hänt med denna söndagen.Har klockan slutat funka eller står söndagen bara stila helt enkelt?Jag är svin trött och det Känns som att klockan är mycket mer än vad den är.Det för bli en sista promenad strax för jag orkar inte vänta på att klockan.Jag orkar knappas hålla ögonen öppna heller för den delen.Jag avrundar redan här och säger god natt gott folk.

Kommentera

Publiceras ej