Jag fick en rejäl utskällning

1kommentarer

Jag har aldrig varit med om en sådan utskällning tidigare under dom 10 åren som jag har vart hundägare.Jag var ute och gick min vanliga hundpromenad.Min hund lägger sig ner för att slicka sig ren nu när hon löper då kom en lös hane fram till oss.Hundägaren till hanen skällde ut mig och tyckte att det var mitt fel att hennes hund inte lyde henne.Hur i helevete kan det vara mitt fel att hennes hund inte lyder henne?Hon skrek åt mig att man går inte här med sin hund som löper för det är förbjudet.Jaså sen när kom den reglen upp att man inte få vara ute och gå med sin löpade tik?Så länge det inte finns någon skylt uppe att löpade tikar inte får vissas på vissa gator kommer jag att vara där och gå.

1 kommentarer

emily

28 Mar 2012 16:26

Vilken jävla slyna. Hon kan ju ha sin hund i ett jävla koppel jävla idiot!!!!!! Hoppas du skällde tillbaka

Kommentera

Publiceras ej