Har blivit utmanad

0kommentarer

Jag har blivit utmanad av emily  att skriva 5 saker som ni inte vet om mig.Tänkte passa på att ta detta nu när jag ändå inte har något annat för mig. 


  • Hade jag inte haft det jobbet jag har idag skulle jag vilja prova på att jobba som modell.

  • Jag är sjuk rädd för ormar speciellt om dom är ute i skogen

  • Jag kan inte se skräckfilmer för jag skrattar bara åt dom eftersom jag vet att det bara är på låsas.Det brukar oftas sluta med att mina vänner tycker att jag förstör filmen av mitt skrattade.

 

  • När jag tycker något så säger jag det rätt ut utan att tänka mig för.Jag öppnar min mun först och tänker sen.


  • Jag hatar att se blod och ni kan ju förstå hur det är att vara tjej då.Jag klarar inte av att veta att man måste byta tampong eller binda några dagar i månaden.

Kommentera

Publiceras ej