slapp morgon promenaden

1kommentarer

I morse när jag vaknade och jag skulle ut och rasta hundarna så är hundarna inte hemma.Min pojkvän hade tydligen tagit en promenad med dom innan han stack till jobbet.Jag vet inte hur många år sen det var han gick ut på morgonen för att rasta hund innan jobbet.Det måste vart när vi hade Kingen han gick ut tidigt på morgonen men jag ska inte klaga.Jag gick och la mig igen och somnade om rätt så fort.När jag vaknade och tittade ut genom sovrumsfönstret så spöregnar det ute.Jag har precis vart ute på promenad med båda hundarna och sitter nu och väntar på mitt älskade kaffe.Väntar också på att min bästavän ska höra av sig.Vi har inte sätts på ett bra tag och nu är hon hemma i Nrkp igen.

1 kommentarer

Emily

01 Jun 2012 13:53

så fin <3

Kommentera

Publiceras ej