ringa försäkringsbolaget när man är trött

0kommentarer



I morse efter att jag hade vart ute första promenaden med hundarna tänkte jag försöka somna om vilket inte gick så jätte bra.Istället fick jag för mig att ringa försäkringsbolaget och göra en försäkring på Rex.Det var nog inte så smart gjort av mig för jag gjorde bort mig.Jag var svin trött och visste själv inte om vad jag hete eller när jag var född.Det började med att jag presenterade mig och sa att jag heter Stina och vill försäkra min hund Rex.Där var första felet jag heter inte Stina utan det gör ju min tik hahaha.När jag sen skulle säga när jag var född säger jag När Stina är född i stället,kommer på mig själv och ber att få åter komma lite senare.Gud så pinsamt att inte veta vad man själv heter eller när man är född.Jag har nu lärt mig att jag absolut inte ska ringa viktiga samtal när jag är svin trött.

Kommentera

Publiceras ej