oansvariga föräldrar och hundägaren

0kommentarer

Jag är så trött så trött att jag inte vet vad jag heter snart.Är det inte trimmade mopeder som håller mig vaken på nätterna så är det oansvariga hundägare som låter sina hundar skälla och leka utan för mitt sovrumsfönster.Jag säger oansvariga hundägaren för det tycker jag att man är om man låter sina hundar springa hur dom vill på nätterna.Det är väl ändå inte så svårt att låta sina hundar få leka på dagen i stället för sena nätter.Sen undrar jag vad ungarna har för föräldrar som låter sina barn vara ute på nätterna och köra runt med sina mopder.Det går inte att unvika att höra att mopderna är trimmade för dom låter som bara den och sen så åker dom utan hjälm.Bäst att jag avslutar redan här så jag inte skriver något jag lär ångra.

Kommentera

Publiceras ej