,,

3kommentarer

Jag vet att jag inte är lika bra på att uppdatera bloggen längre.Jag känner bara att jag har ingen lust längre att uppdatera bloggen,folk har ändå slutat att kommmentra mina inlägg.Jag är inte ute efter att få tusentals kommentarer men när ingen lägre verkar bry sig om att kolla in här längre.Så är det inget roligt att sätta sig ner och skriva ett inlägg på sin lediga tid.Till något helt annat så är jag svin trött och det ska bli skönt att vara ledig i morgon.När det har regnat så här många dagar i rad så blir jag helt seg i kroppen och orkar inte lika mycke.
 

3 kommentarer

anna

26 Jun 2012 19:15

hur långt ni kommit med erat fina hus när kan ni flytta in

Emily

26 Jun 2012 19:21

fin bild :))))

Svar: Hela du är fin syster min
Carolina

Mimmie

26 Jun 2012 22:48

Jag läser din blogg varje dag. Så Carro, du får INTE sluta blogga ;-)

Kommentera

Publiceras ej