Det vart inte att jobba med huset

0kommentarer

Vi satt i bilen på väg ut till landet för att jobba lite med huset när älsklingens mobil ringer.Han vänder och säger att han är snart där och ska bara släppa av mig och hundarna.Vad fan vi skulle ju jobba med huset vad håller han på med nu tänkte jag för mig själv.Det vissade sig att det var svärmor han pratade med och hennes hund är dålig.Han släppte av mig och hundarna här hemma innan han drog i väg lika snabbt.Vi får se hur sent han kommer hem i kväll. Jag vet att det kan ta ett bra tag på Valla och om dom måste göra olika tester och vänta på svar kan det ta flera timmar.Ja det är inte mycke man kan göra åt det.Vi får helt enkelt jobba med huset i helgen i stället och hoppas att det inte är något allvarligt med hennes hund.

Kommentera

Publiceras ej