ramla ner i sjön med kläderna på

2kommentarer

I dag på jobbet så var vädret på topp och vi bestämde oss för att ge ner till sjön med några av hundarna.Hundarna var helt galna när dom fick se vattnet och gud vad dom sprang och hoppade.Vi hade inte räknat med att jag skulle bada med kläderna på.Eller rättare sagt vi hade inte räknat med att jag skulle ramla i vattnet med kläderna,skorna och mobilen.Min chefs fru kollade på mig och började as garva åt mig.Carro hade du så bråttom att bada att du glömmde att ta va dig kläderna och skorna säger hon efter ett tag.Ja vilken tur att inte min mobil vart genom blött och att jag fick känna hur varmt vattnet var :)

2 kommentarer

Anonym

30 Mar 2015 06:22

Har hänt mig många gånger. Med ALLT på. Kan. Vara skönt ibland

Anonym

31 Jan 2023 22:21

Jag och en vän gick ner till en sjö igår kväll och satte oss på bryggan. Hon frågade mig om jag hade lust att testa att bada med kläderna men det var is på sjön och nollgradigt ute så jag sa nej. Hon frågade varför. Jag sa att det är kallt och att vi inte hade torrt ombyte med. Jag hade aldrig ens simmat med T-shirt på mig så att hoppa i med täckjacka, jeans och mössa och vantar kändes som en galen idé. Jag kunde inte sluta undra och kände mig pirrig. Jac reste mig och gick upp på land och Camilla reste sig också och bad mig komma. Camilla är liten och smal. Hon var klädd i jeans, dunjacka, mössa och vantar. Jag kom ut till henne och hon frågade om jag såg något i vattnet. Hon sa att nåt var där vid bryggan. Kolla sa hon och jag gick fram t kanten och lutade mig ut. Då puttade hon mig i vattnet. Jag fick en chock och sjönk under ytan helt och när jag kom upp simmade jag till stegen och gick upp.

Kommentera

Publiceras ej