Ingen bra start på dagen…

1kommentarer

Jag ringde till Begnt för att boka en kasterings tid för Rex.En telefonsvarare säger att han inte är anträffbar förrän 17 juli men att jag kan tala in ett meddelande.Jag som verkligen hatar att tala in ett meddelade för jag blir så nervös.Det känns så fel att det bara är jag som pratar och att jag inte få något svar tillbaka.Först hade jag tänkt att lägga på och ringa igen nästa vecka när han är tillbaka.Men jag vet att jag bara skulle glömma att göra det så det var bara att se glad ut och tala in ett meddelade.Jag får verkligen panik och vet inte vad jag ska säga och då blir jag tyst ett tag.Men nu är det gjort i vilket fall och jag undrar vad han kommer tänka när han sen kommer lyssna av det jag har sagt.Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe och njuta av min lediga dag.

1 kommentarer

Jennie

11 Jul 2012 09:32

Ja känner igen det där. Varje gång ja ska ringa till dagis o kommer till telefonsvararen så får ja panik. En gång slutade samtalet i skrattattack för jag började såhär: "hej leon. Det är leons mamma. Dagis..." följt av tystnad från mig. Sen asgarv hela inspelningen..

Svar: hahaha skönt att veta att man inte är ensam om att göra bort sig när man ska prata in ett meddelade i telefonsvararen.
Carolina

Kommentera

Publiceras ej