fetar mig i soffan

0kommentarer

Dom flesta har ett nyårslöfte inför detta nya året och de flesta löften handlade om att äta mer hälso-samt och röra sig mer.Jag tycker bara att det är larvigt att ha ett sånt löft och det brukar ofta bara hålla i några veckor sen är man på samma banna igen som tidigare.Vad säger att du kommer hålla det löftet om du inte har tänkt på det innan och inte klarat av det?Man behöver ha en stark vilja och motivation för att klara av något.Själv så har jag inte något nyårslöfte och har aldrig haft det.Varför ska man ha ett i huvudtaget bara för att man går in på ett helt nytt år?Jag sitter i soffan och har tv:n i gång och trycker i mig allt möjligt i munen och mår jag dåligt för det?Nej inte alls utan tvärtom jag mår toppen.Nu är detta bara mina egna personliga åsikter och ni behöver inte ta åt er eller hålla med mig alls.Sen så lyckades jag få min vän t att äta lite med mig också:)




Min vän T myser i hop med min trötta hund

Kommentera

Publiceras ej