promenad i mörkret.

0kommentarer

Jag bestämde mig för att ta mig en promenad genom strömmen med vovven i mörkret och kom precis hem igen.När jag skrev på min status på face att jag ville ut och gå runt strömmen så tyckte folk att det var försent att gå ut.Det är väl aldrig försent att gå ut och gå med hunden?När jag gick hemifrån ringde min pojkvän och han tyckte inte att jag skulle gå runt strömmen helt ensam men det tyckte jag.Varför ska man vara så rädd hela tiden?Jag älskar att vara ute i mörker och det gör mig avslappnad på något sätt.Mitt på ljusadagen har jag lätt att stressa upp mig för småsaker så just därför älskar jag mörker.Jag kom hem levade och oskaddad och mer avslappnad än innan.Nu kommer jag och hunden att sova gott i natt efter denna härliga promenaden.Jag hatar att jag glömde att ladda batteriet till systemkamran så det vart bara 1 bra bild och några få dåliga innan den dog.Nu har jag lagt batteriet på laddning i allfall.



Kommentera

Publiceras ej