precis sätt klart filmen Mañana- (trailer)

0kommentarer

Jag och min älskade pojkvän har precis sätt klart på filmen Manana,har nog aldrig i mitt vuxna liv skrattat så mycke åt en film.Det kanske inte var den bästa filmen jag har sätt men den roligaste på mycke länge.Jag sitter här fortfarande och skrattar åt vissa saker i filmen.Det är roligare att se den om man kan spanska för när man läser texten låter det inte lika roligt.I hela filmen pratar dom skånska och spanska i mellanåt.Jag vill inte avslöja allt för mycke om filmen men lite kan jag dela med mig.

Mañana är en film om vardagsproblem med skruvad ton, en "feelgood" film med sköna karaktärer och mycket hjärta. Marco har aldrig varit ihop med en tjej. Mattias har varit ihop med sin alldeles för länge. Marco inleder en flört med sin äldre nyskilda chef medan Mattias sätter igång en idiotsäker plan för att få sin tjej att dumpa honom eller som Marcos pappa uttrycker det: Att skaffa sig punghår!

Kommentera

Publiceras ej