Överlevde körlektionen idag med

0kommentarer

Kom precis hem från min första körlektion för i år och det gick bättre än jag själv trodde att det skulle göra.Jag var som sagt jätte nervös eftersom att jag aldrig  har suttit bakom ratten när det har vart halt på vägarna.Jag körde för trafikskolechefen och var jätte spän,nervös i början av lektionen.Hon sa åt mig att slappa av att allt kommer gå jätte bra.När jag hade kört ett tag kände jag mig avslappnad och lektionen flöt på riktigt bra och jag blev rätt stolt över mej själv.Jag menar inte att jag medvetet sitter och är rädd för att köra ihjäl någon utan för att det är halt på vägarna.Jag fick en läxa att jobba på tills nästa körlektion och det är att få bättre självförtroende när jag sitter bakom ratten.Hon sa att jag kör bättre än vad jag själv tycker och borde jobba med mitt självförtroende.Hon trodde inte heller att det skulle bli många körlektioner för min del utan att jag skulle tänka mer på teorin.Så nu ska jag försöka plugga teori minst 1 timme varje dag.Nu börjar jag bli hungrig så ska ställa mig och laga något till min mage.

Kommentera

Publiceras ej