Mys kväll med bästis

1kommentarer

 Jag spenderar min lediga kväll med min bästavän Towe.Vi har suttit och spelat vårat favorit spel super mario och Donkey Kong detta gången utan att bli arga.Jag kan inte sluta skratta åt Jimmie som ska leka bäst när han ska spela för han springer bara i väg från towe så hon dör hela tiden.Jag kallar dom för mina puckon ett och 2 för dom är så lika i mellanåt.Nu ligger jag i soffan och Towe sitter brevid mig på andra sidan av soffan.Jag är så glad över att jag har en sådan bra vän som T.Jag har hellre få riktiga vänner än många faska martyrer.Jag har några få som betyder allt  för mig som jag kan lita på 100% och T är en av dom.Nej nu ska jag vara lite social här :)



1 kommentarer

tooä

10 Jan 2012 23:05

Detsammma plutten! Love you!!! Puusssii pussssi. Du är bäst! Glöm inte att plocka upp hundbajsen på jobbet imorgon. Eller gör en deal som jag brukar göra med Stina när vi är ute och går "naherö stina, sånt därn får du göra på din fritid" ett tips bara ;) hahahahaahahhaah pusss

Kommentera

Publiceras ej