Ligger i sängen och myser

2kommentarer

Ligger här i sängen och bredvid mig på vänster sida ligger min vovve och sover.Hon låsas nog mest att hon ligger och sover för kollar man på henne i smyg så ser man att hennes små söta bruna ögon:)Vet ni att jag är överlycklig att jag har Stina vid min sida.Hon gör mig lycklig och hon finns alltid där när jag behöver henne.Visst hon är bara en hund som dom flesta skulle säga,men för mig är hon mycke mer än bara en hund. Vi har upplevt ganska mycket tillsammans. Min hund är en av få som hjälpt mig att inse att livet faktiskt är värt någonting, att det är värt att kämpa för. Att livet inte bara är glädje och sorg utan mycker mer än så.Hade jag inte haft henne när jag mådde piss för några år sen vet jag inte om jag hade vart den personen som jag är idag.




2 kommentarer

rebecca

10 Jan 2012 11:28

Hej Söta du! Vad glad du gör mig :) Tack tack tack! Det betyder såå mkt!!

emily

10 Jan 2012 21:16

Lilla sötnosen stina, de e ju min lilla systerdotter <3 Min lilla fisunge.

Kommentera

Publiceras ej