Låt mig få sova

0kommentarer

Jag orkar inte sitta uppe mera och mina ögon har jag svårt att hålla öppna.Jag kan inte sova, jag kan inte ens ligga stilla i sängen och koppla av.Samtidigt är det det enda jag vill och jag behöver få sömn.Natten till idag vart det inte mycke sömn för min del utan 45 min innan klockan ringde i morse.Hela natten låg jag med mensvärk och så har jag fått utslag/klåda på låret som bara kliar som den.Jag vet inte hur många gånger man var uppe i natt för att smörja in sig men inget hjälpte.Jag har vart halv död hela dagen på jobbet och känner mig som en Zombie.Jag har försökt att sova men klådan har tagit över mitt så kallade liv.Snälla låt migsova jag behöver sova för att orka med att jobba i morgon.Jag behöver verkligen min sömn och det är nununu nu nu.

Kommentera

Publiceras ej