före och efter-bilder på huset utvändigt

2kommentarer

Här kommer före och efter bilderna på vårat hus som vi håller på att renovera om.Det känns fortfarande helt overkligt att vi har kommit så långt som vi har gjort.Vi är inte riktigt klara ännu utvändigt utan vi ska ha en altan och en snygg trappa och lite till innan vi är nöjda.Men man ser verkligen skillnaden på hur huset såg ut innan och hur det ser ut just nu.


Framsidan före

Framsidan efter

Sidan av huset före

Baksidan före

Nu ser det ut så här

2 kommentarer

Emelie

02 Jan 2012 23:05

Oj så fint ni har fått det! Visst ja, jag ska försöka ta någon bild snart. Glömmer det hela tiden sen är ju inte allting färdigt :)

Vendela

03 Jan 2012 10:00

Hejsan,

vilken fantastisk förvandling! Jag älskar färgvalet och jag hoppas verkligen ni är nöjda med resultatet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

Kommentera

Publiceras ej