Festa nej tack

1kommentarer

Jag är ingen festmänniska som tycker om att räna fram och tillbaka på olika ställen.Jag är hellre hemma och myser med någon vän och vovven.Älsklingen är i väg på någon fest och frågade mig 15 innan han drog om jag skulle hänga på.Nej tack jag stannar hemma och bara tar det lungt.Jag förstår inte vad det är som är så roligt att festa,man mår ju bara skit dagen efter.Visst jag kan också dricka men bara om det är någon specielldag(om någon fyller år) men jag tycker inte alls att det är lika roligt som det var när man var yngre.Jag låter gammalmodig det kanske jag är också.Livet består inte bara av pengar,fester,utseendet utan livet består av mycker mer än det.Jag lever inget tråkigt liv bara för jag hellre gör något annat än dricker om helgerna.Nu ska jag vara social mot T och fortsätta spela lite wii.

1 kommentarer

emily

15 Jan 2012 21:32

jag va ute igår och jag hade så JÄVLA KUL!

Kommentera

Publiceras ej