Det är inte alla som har lika snälla grannar som jag har

0kommentarer

När jag kommer ner till tvättstugan har grannen manglat och vikt ihop min tvätt och lagt ner det i min tvättkorg.Ni kan ju tänka er hur chockad jag vart när grannen kommer gående med min tvättkorg i källaren och lämnar över den till mig och berättar vad hon har gjort.Hon trodde att jag hade somnat i från tvätten och var på väg upp till mig med kläderna.Jag kanske ska börja med att lämna min smuts tvätt där nere om dagarna tror ni att den är klar när jag kommer hem från jobbet?Gammlingarna kanske inte har annat för sig?Jag tackade självklart för det jobbet hon hade lagt ner på mina grejer.Detta gjorde verkligen min kväll och det är skönt att slippa hålla på att vika tvätt när man är så seg som jag är.Nu blir det sängen för min del så jag orkar upp i morgon god natt

Kommentera

Publiceras ej