Bilder på anläggningen ute på jobbet

1kommentarer

God kväll gott folk:) Jag har haft fullt upp med att göra massa med saker efter jobbet och just därför har jag inte hunnit med att blogga.I vilket fall så passade jag på att ta 3st bilder på jobbet för att vissa er hur mycke snö vi har fått där ute.Dessa tog jag tidigt i morse och det har snöat sen dess så det är mycke mer snö där ute nu.Jag jobbade uppe på hundsidan och därför fick det bli bilder där i från.Är det någon som är nyfiken och vill att jag ska ta mer bilder på själva anläggningen?Eller på alla olika djur vi har ute på jobbet?

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 Jan 2012 22:40

Man hinner inte alltid med att blogga så mycket som man vill vissa dagar!



Sv: Jag får nog säga detsamma - det har hänt en hel del här inne också! :)



Just nu är jag förkyld så det blir inga promenader alls med vovvarna, men jag hoppas på att kunna komma igång på måndag igen!



Jag har inga speciella skor, men däremot formgjutna inlägg i skorna. Tydligen har jag ganska platta fötter :P

Kommentera

Publiceras ej