Jag vill ha tillbaka mitt älskade liv.

0kommentarer

Och de där positiva person jag var innan jag vart sjuk.Känner att jag inte vill må så här längre.Hela denna månaden har vart ett rent helvete för mig.Först åker jag på en förskylning som håller i sig en hel vecka och det gick över till att jag fick en jobbig hosta.Jag försökte jobba på som vanligt.Till slut orkade jag inte att jobba så fick sjukanmäla mig en vecka från jobbet.Hann bara komma tillbaka till jobbet en vecka innan jag vart dålig igen.Jag jobbade på som vanligt tills jag inte orkade mer och chefen sa åt mig att ringa läkaren.
 
När jag kom hem förra måndagen från jobbet kände jag mig inte alls bra,fick en tid på akuten.Det vissade sig att jag har åkt på Bronkit och får inte anstränga mig.Sen dess har jag vart sjukskriven från jobbet och mest vilat i soffan/sängen.Jag kände mig mycket bättre på julafton och trodde att jag kunde gå tillbaka till min vardag igen.Visst i Tisdags vaknar jag mitt på natten av att jag hade åkt på feber ännu en gång.I morgon är det sista dagen jag behöver ta min medecin sen så hoppas jag att jag slipper ta den på ett bra tag.Medecinen gör mig verkligen trött och snurrig i skallen.Jag har missat så himmla mycket denna tiden och inte orkat göra ett skit förutom att gå ut med hundarna.Det som är det ända negativa med att ha hund är att man måste gå ut med dom hur man än mår själv.

Kommentera

Publiceras ej