otursdagen

0kommentarer

Morgonen började med att klockan ringde 6.30 var bara att gå upp och gå en promenad med hundarna.Vid 7 skulle jag börja tvätta och går ner med all tvätt till tvättstugan och ska slänga in kläderna i båda maskinerna.Märker att det bara är ena maskinen som funkar.Ja det tog betydligt längre tid att tvätta än vad jag hade tänkt.När jag hade tvättat klart det jag han med så åkte vi ut till landet.När vi ska starta bilen för att åka hem till stan igen är den stendöd.Jag fick springa och putta på bilen men det funkade inte så bra.Det var bara att släppa ut hundarna från bilen igen och börja ladda bil batteriget.Tror ni inte att det börjar spöregna mitt i allt?När det hade gått en halvtimme och bilen fortfarade var död börja jag bli nervös över att vi inte kunde komma någonstans.Som tur är kom älsklingen på att vi kunde ta batteriget från våran båt och det tog 5 min sen var bilen i gång:) Ja ni skulle se hur glad jag vart när den startade igen.Ja detta är verkligen inte min dag.

Kommentera

Publiceras ej