Besök av min gammla arbetskamrat

0kommentarer

Igår kom min gammla arbetskamrat och hennes hundar ut till oss på landet.Jag vissade henne runt lite och vi bestämde oss för att gå ner till sjön med alla hundarna.Ja badsugna var hennes hundar med andra ord mot vad mina var.Rex min hane tycker att det är roligt med vattnet men vågar inte riktigt gå i helt och Stina med tik är en riktig badkruka precis som sin husse.Ja ni kan ju gissa hur tröttna mina hundar var fram på kvällen.Rex är fortfarande lika trött efter all lek i går.Tänkte bjuda på lite bilder från går dagen.
Min gammla arbetskamrat Anna tillsammans med min hane Rex.
Annas ena hund Linus var verkligen badsugen och simmade för fult
Hundarna
Anna med hundarna nere vid sjön
Annas 2 hundar Challe och Linus har dragkamp om en pinne.

Kommentera

Publiceras ej