Tillbringat dagen med syster

1kommentarer




Idag har jag tillbringat min dag på stan tillsammans med min älskade lillasyster.Vi käkade mat på burger king och jag bjöd henne på den maten.Deras hamburgare var riktig god och jag trodde aldrig att den skulle vara godare än mc men det var den.Vi gick runt i affäerna och kollade lite hittade en stickad tröja till mig själv :)Vi tänkte kolla om vi kunde hitta något på bikbok men där var det propp fullt med folk och kön ska vi inte tala om.Dom hade tydligen 50% på allt och det var ingen i dee att äns tänka tanken på att gå in ditt.Vi bestämde oss för att vi var klara och gick hem till syrran i stället.Min syster fick för sig att hon skulle sminka mig och det vart as bra:)Efter ett tag kom hennes sambo och hennes son.Jag och Joel satte oss ner i hans rum och målade lite i hans block.Syrran kom in till oss efter ett tag och ville vara med oss och leka.

1 kommentarer

Emily

25 Apr 2012 23:10

Tack för idag! <3

Kommentera

Publiceras ej