reglat upp golvbjälkar och lagt golvspån

1kommentarer

Vi har dock inte legat på latsidan utan tvärtom har det varit full fart dom senaste dagarna för våran del.Vi har hunnit med att reglat upp golvbjälkar och lagt golvspån på övervåningen och vi trodde aldrig att vi skulle komma så här långt som vi har gjort.Jag kan inte ännu fatta att förra helgen när man stog och kollade upp så kunde man tro att man var inne i en kyrka och nu ser allt helt annorlunda ut.Jag trodde allvarligt att det skulle ta mycke längre tid med att lägga ditt golvspånet än vad det gjorde.Jag var liv rädd varje gång jag skulle upp på eller ner från stegen.Jag över vann min räddsla och känner mig rätt så stolt över mig själv.Tyvärr blir bilderna i riktigt dålig kvalitet när jag fotar med min mobil.





1 kommentarer

Vendela

11 Apr 2012 08:51

Hejsan,

så skönt att det gick snabbare än tänkt, oftast brukar det vara det motsatta. Vad är det exakt som byggs, är det ett hus? Vill du visa upp bygget på Byggla? Om du mailar mig så berättar jag mer om Byggla och om presenten du får om du är intresserad :)

Mvh

Vendela på Byggla

Kommentera

Publiceras ej