har man inget att göra får man sysselsätta sig själv

0kommentarer

Alla småbarn som kommer ut till oss på landet är Väldigt duktiga på att sysselsätta sig själv och finner sig i de mesta.Som idag tex när låsas mamma hade med sig stora syrrans barn så kommer dom alltid på något att göra.Jag kan inte sluta att skratta ut min yngsta systerdotter Nicole som hittar på nya saker att göra.

Nicole står och tittar på älghuvudet som ligger i komposlådan och tycker att den ser lite konstig ut.

Nicole kom och hämtade mig och sa att jag var tvungen att komma och kolla på den kostiga hunden som ligger i lådan.Titta man ser hundens tänder och hans ansikte har ont Mostercarro.Jag försökte att förklara för lilla fröken att det inte är en hund men det gick väl inte så bra dirket.Så hon får väl tro att det är en hund.

Nicole vissar hur man gör när man ska spela kubb på hennes sätt:)

Min kusinson sysselsätter sig med att leka med fotbollen som han tycker är rolig.

Min kusinson som är tvilling till den andra pojken sysselsätter sig själv med att se sin egna skugga.

Kommentera

Publiceras ej