God Natt

0kommentarer

Shit vilken härlig dag man har haft ute på landet synd att det redan är söndag.När vi åkte från stan i morse så ösade regnet ner och när vi kom ut till landet så var vädret fint.Idag har vi både byggt inne i huset och hålligt på ute i trädgården.Kände att jag vill få lite fint i trädgården till valborg och passade på att göra lite grejer nu när vädret till lätt det.Jag vet att det är ett tag fram till Valborg men kunde inte låta bli.Nästa helg är det nog dags att dra fram gräsklippan för första gången för i år.Jag kan inte dirket säga att jag älskar att klippa gräsmattan men det är ju ett måste.När vi var klara ute på landet åkte vi hem till pappa och käkade middag.Yes idag gjorde lillasyrran Maggie sin goda kladdkaka till mig:) När vi kom hem från pappa var det dags att gå i genom hunden och ta bort alla äckliga fästingar från henne.Nu ska jag ta och lägga mig i ett bad innan jag lägger mig i sängen så jag säger god natt redan nu till er.

Kommentera

Publiceras ej