...

0kommentarer




Idag fick jag ingen skjus hem efter jobbet eftersom att min karl jobbar över på sitt jobb.Jag fick helt enkelt ta och gå hem och tror ni inte att det började regna bara för det?Jag ska inte klaga för jag tänker på min vän som jobbar som trafikvakt och måste vara ute hela dagarna.Jag saknar henne jätte mycke men som tur är kommer hon hem i morgon och stannar till söndag:)Jag frågade en kund idag på jobbet om inte han skulle kunna tänka sig att byta jobb med henne och det skulle han absolut inte vilja göra hahaha.Jag är svin sugen på kladdkaka men vet ifan hur man gör en.Tur att man har en lillasyster som kan göra den godaste kladdkakan ska försöka få henne att baka en åt mig i helgen.Ska slänga i mig något att käka och senare kommer jag vissa vad jag köpte i går.

Kommentera

Publiceras ej