Det är förmodligen meningen att man inte ska sova

0kommentarer

Jag är trots allt jättetrött  och vill gosa in mig i täcket och sova ut.Men i detta hemmet får man inte alltid som man vill.Hunden kom och gnällde vid 6.20 i morse det var bara att klä på sig och ge sig ut på en lång promenad.Kom hem efter promenaden och lägger mig i sängen i gen(inte lång varit) hunden började gnälla vid dörren efter bara 10 min.Jaha vad vill hon nu då?

Ju fröken gnällspik ville ut igen och bajsa nu måste jag ju få sova tänkte jag för mig själv.
Tydligen så har en av mina grannar en annan plan och spelar någon hårrocks musik på den högsta volym och högsta bas volymen.Är det änns till låtet att spela så hör tidigt på morgonen?Jag som bara vill sova snälla låt mig få sova 1 timme i allafall.Jag skulle lätt kunna somna om grannen inte spelade hårrock utan någon lugnare musik.

Kommentera

Publiceras ej